Dlaczego programy lojalnościowe są ważne? Bo pozwalają na utrzymanie więzi i dobrych relacji z klientami. Są oni nagradzani na różny sposób za swoją lojalność danej firmie. W dłuższej perspektywie przekłada się to na przychody firmy. Wiele firm jest świadomych tego zjawiska i przykłada dużą wagę do programów lojalnościowych.
Jak pokazują badania, największy koszt stanowi pozyskanie nowego klienta. Rachunek jest tu prosty – warto inwestować w utrzymanie już pozyskanych klientów, co zapewnia stałe przychody i dlatego też warto zadbać o to, by klient czuł się cały czas doceniany i dokonywał u nas zakupów. Z pomocą przychodzą nasze rozwiązania.
Oferujemy gotowe, kompleksowe rozwiązanie umożliwiające łatwe wdrożenie różnorodnych projektów o charakterze lojalnościowym, zarówno programy mono i multipartnerskie. Platforma informatyczna Bonus Club zapewnia dużą elastyczność w projektowaniu nawet bardzo złożonych działań lojalizacyjnych dostosowanych do potrzeb różnorodnych Klientów, działających zarówno w sektorze B2B jak i B2C.
Nasze rozwiązania obejmują również zestaw użytecznych narzędzi do zarządzania wieloma programami i katalogami nagród jednocześnie w ramach jednego projektu. Intuicyjny panel administracyjny umożliwia zarządzanie uprawnieniami dostępu do platformy oraz do zdefiniowanych katalogów nagród. Zapewnia stałą kontrolę przebiegu projektu, dzięki raportom monitorującym kluczowe parametry programu.
System Bonus Club to przede wszystkim nieograniczone możliwości kreowania wielu zindywidualizowanych projektów. Każdy z nich możemy zrealizować pod dowolną domeną, z zastosowaniem wizualizacji graficznej wykonanej na życzenie klienta. Dzięki temu tworzymy projekty niepowtarzalne, dedykowane do zdefiniowanych segmentów odbiorców, będące doskonałym uzupełnieniem innych działań promocyjnych.
Dużą zaletą jest powiązanie z katalogiem nagród. System udostępnia beneficjentom programu bogaty katalog nagród, który zawiera różnorodne kategorie atrakcyjnych produktów i usług (z możliwością aktualizacji i modyfikacji oferty w trakcie jego trwania). Z naszej strony zapewniamy pełną logistykę procesu obsługi zamówień na nagrody, zaczynając od zakupu towaru, na dostawie i obsłudze reklamacji kończąc. Na życzenie klienta przygotowujemy program lojalnościowy w wybranej formie: karty lojalnościowej gromadzącej punkty, karty rabatowej czy platformy internetowej rozszerzonej o akcje promocyjne typu: eventy czy konkursy.
Programy lojalnościowe w relacji B2B czy B2C to sprawdzone narzędzie pozwalające wyróżnić ofertę firmy na tle konkurencji dzięki licznym korzyściom wynikającym z uczestnictwa w programie dla Klientów firm.