Program lojalnościowy nie musi ograniczać się tylko do działań skierowanych do finalnego klienta. Coraz więcej firm dostrzega jak ważne jest odpowiednie zmotywowanie i docenienie pracowników czy kontrahentów. Celowe zatem wydaje się uzupełnienie programu lojalnościowego o moduł programu motywacyjnego. Beneficjenci programu – np. pracownicy własnej sieci sprzedaży lub innego dowolnego departamentu firmy mają możliwość uzyskania dodatkowych gratyfikacji za zrealizowanie wyznaczonych celów biznesowych.
Challenge Club to innowacyjny system motywacyjny oparty o dowolną formułę naliczania, gromadzenia i wydatkowania punktów na indywidualnych kontach uczestników, pozwalający na szybkie uruchomienie i łatwe administrowanie.
W ramach realizacji projektu motywacyjnego zapewniamy:
Program motywacyjny może być dostępny również jako system kafeteryjny dla pracowników czy partnerów biznesowych, umożliwiający swobodny wybór nagrody w ramach określonego limitu.
Programy motywacyjne to znakomite narzędzie budowania dobrych i trwałych relacji z pracownikami, ułatwiający identyfikację pracownika z firmą i motywujący go do efektywnej pracy.