Menu
Polityka prywatności
Data ostatniej aktualizacji: 6 listopada 2024 r.
Bonus Club Sp. z o.o. („Bonus Club”, „my”, „nas”) przykłada szczególną wagę do ochrony danych osobowych. Niniejsza Polityka wyjaśnia dlaczego i jak przetwarzamy dane osobowe, jakie przysługują Ci prawa, a także na jakiej podstawie prawnej i jak długo dane są przetwarzane.Polityka dotyczy danych przekazywanych nam bezpośrednio przez Ciebie lub pośrednio (np. przez kontrahentów, partnerów, serwisy zewnętrzne).
Możemy wykorzystywać dane osobowe w celach opisanych w niniejszym dokumencie lub zgodnie z informacją przekazaną w momencie zbierania danych.
Administrator danych: Bonus Club Sp. z o.o., ul. Czerniawska 2a/27, 50-576 Wrocław, Polska.Kontakt w sprawach ochrony danych: privacy@bonusclub.pl (lub: kontakt@bonusclub.pl).
W zależności od celu, przetwarzamy dane na jednej lub kilku podstawach RODO (art. 6):
Prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) – m.in. skuteczne świadczenie usług doradczych, obsługa relacji z klientami, rozwój oferty, zapewnienie bezpieczeństwa serwisu i komunikacji (bez nadmiernej ingerencji w Twoje prawa).
Wykonanie umowy lub działania przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b).
Wypełnienie obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c) – np. rachunkowość, podatki, wymogi regulacyjne.
Zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) – np. marketing bezpośredni kanałami elektronicznymi, newsletter. Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie.
Jeśli dojdzie do transferu danych poza Europejski Obszar Gospodarczy, stosujemy mechanizmy wymagane przez RODO, w tym w szczególności:
decyzje stwierdzające odpowiedni poziom ochrony, oraz/lub
standardowe klauzule umowne (SCC) Komisji Europejskiej i dodatkowe środki bezpieczeństwa.
Możemy powierzać dane zaufanym dostawcom usług (hosting, utrzymanie systemów IT, analityka, e-mail, backup, bezpieczeństwo, chmura, narzędzia marketingowe).Wymagamy od nich zachowania poufności, odpowiednich środków bezpieczeństwa oraz przetwarzania danych wyłącznie na nasze udokumentowane polecenie (art. 28 RODO). Jeżeli wykorzystują własnych podwykonawców (subprocesorów), zobowiązani są do przeniesienia tych samych wymogów.
Możemy ujawnić dane:
doradcom profesjonalnym (np. prawnym) – jeśli to konieczne do ochrony naszych praw lub obsługi działalności,
na Twoje wyraźne żądanie lub w celu realizacji Twoich próśb (np. wysyłka publikacji, rejestracja na wydarzenia),
organom publicznym, regulatorom i organom ścigania, gdy wymagają tego przepisy prawa.
Szczegółowe informacje o celach, podstawach i retencji mogą być przekazywane w momencie pozyskiwania danych. Zazwyczaj dane przetwarzamy dla:
Kontaktów biznesowych / leadów – korespondencja, zapytania, umawianie spotkań, oferty.
Klientów korporacyjnych i osób powiązanych – realizacja usług (doradztwo, M&A, finansowanie, automatyzacja procesów), rozliczenia, raportowanie.
Klientów indywidualnych – obsługa zapytań/umów, rozliczenia.
Użytkowników serwisów i aplikacji – logowanie, konfiguracja konta, ustawienia, bezpieczeństwo.
Osób, których dane otrzymujemy w związku ze świadczeniem usług naszym klientom – m.in. dokumentacja transakcyjna, due diligence (w zakresie niezbędnym do realizacji celu).
Użytkowników stron www – analityka, bezpieczeństwo, pliki cookie (zob. Polityka cookies).
Działań marketingowych – newsletter, webinary, kampanie (za zgodą, jeśli wymagana).
Rekrutacji – proces naboru, komunikacja, dokumentacja kandydatów.
Dostawców i podwykonawców – realizacja umów, rozliczenia, kontakt operacyjny.
Pracowników / współpracowników – zgodnie z odrębnymi informacjami dla personelu.
Gości biura – rejestr wejść, bezpieczeństwo, RODO/ciężar dowodowy.
Stosujemy uznane standardy techniczne i organizacyjne chroniące dane przed utratą, nieuprawnionym dostępem, modyfikacją i ujawnieniem. Dostęp do danych mają wyłącznie osoby upoważnione i odpowiednio przeszkolone.Pamiętaj, że transmisja danych przez Internet (w tym e-mail) nigdy nie jest całkowicie bezpieczna. Po otrzymaniu danych stosujemy odpowiednie środki, jednak nie możemy zagwarantować pełnego bezpieczeństwa przesyłu.
W granicach przepisów przysługują Ci m.in. następujące prawa:
Dostępu – do informacji i kopii Twoich danych.
Sprostowania/uzupełnienia – jeśli dane są nieprawidłowe lub niekompletne.
Usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”) – m.in. gdy:
dane nie są już potrzebne do celów, dla których zostały zebrane,
przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody – a Ty ją wycofasz,
wnosisz sprzeciw wobec przetwarzania opartego na uzasadnionym interesie, a brak nadrzędnych podstaw,
dane były przetwarzane niezgodnie z prawem,
usunięcie wynika z przepisu prawa.
Ograniczenia przetwarzania – m.in. gdy kwestionujesz prawidłowość danych, sprzeciwiasz się usunięciu danych niezbędnych do dochodzenia roszczeń, lub oczekujesz rozstrzygnięcia sprzeciwu.
Sprzeciwu – wobec przetwarzania opartego na uzasadnionym interesie oraz marketingu bezpośredniego (w tym profilowania na potrzeby tego marketingu).
Przenoszenia danych – w formacie ustrukturyzowanym, powszechnie używanym, możliwym do odczytu maszynowego – jeśli podstawą jest zgoda lub umowa, a przetwarzanie odbywa się automatycznie.
Cofnięcia zgody – w dowolnym momencie (nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania sprzed cofnięcia).
Skargi do organu nadzorczego – w Polsce: Prezes UODO (uodo.gov.pl) lub odpowiedni organ w kraju Twojego zwykłego pobytu/pracy albo miejsca domniemanego naruszenia.
Jak skorzystać z praw?Napisz do nas: privacy@bonusclub.pl / kontakt@bonusclub.pl. Odpowiemy w terminie do 1 miesiąca (z możliwością przedłużenia o kolejne 2 miesiące w przypadkach skomplikowanych – zgodnie z art. 12 ust. 3 RODO).
Dane przechowujemy przez okres niezbędny do realizacji celów, a następnie zgodnie z przepisami (np. podatkowymi/rachunkowymi) lub przez okres przedawnienia roszczeń.W przypadku zgody – do wycofania zgody lub realizacji celu, chyba że przepisy wymagają dłuższego czasu.
Polityka może być aktualizowana. O zmianach poinformujemy poprzez publikację nowej wersji w tym miejscu oraz aktualizację daty na początku dokumentu. Zachęcamy do okresowego sprawdzania zmian.
Administrator: Bonus Club Sp. z o.o., ul. Czerniawska 2a/27, 50-576 Wrocław, Polska
E-mail (RODO): privacy@bonusclub.pl / kontakt@bonusclub.pl
W Bonus Club łączymy doradztwo strategiczne, finansowe i technologiczne, aby realnie wspierać rozwój Twojej firmy.
Nie działamy szablonowo – dopasowujemy strategię do branży, skali i celów biznesowych.
Od analizy potencjału, przez strukturyzację transakcji, po wdrożenie automatyzacji – jesteśmy z Tobą na każdym etapie transformacji.
Bonus Club sp. z o.o.
ul. Czerniawska 2A/27,
50-576 Wrocław
© Copyright 2025 - Bonus Club sp. z o.o.
find us on:
na skróty:
our policies
biuro:
o firmie: