Jak działamy?
Kompleksowo
Prawidłowo opracowany program lojalnościowy jest tworzony w następujących etapach:
1. Analiza
Przed przystąpieniem do projektowania elementów programu konieczna jest:
- Analiza sytuacji rynkowej firmy,
- Analiza pozycji firmy względem konkurentów i ich metod budowy lojalności,
- Analiza kosztów programu,
- Analiza „wartości” klienta,
- Analiza prawno-podatkowa
2. Planowanie
Wiemy co i jak zrobić - opracowujemy precyzyjny plan wdrożenia programu lojalnościowego
- Określenie celów programu i zbioru korzyści wynikającego z uczestnictwa w programie,
- Kalkulacja mechaniki programu – sposób naliczania punktów,
- Zdefiniowanie adresatów programu,
- Opracowanie przejrzystego i rzetelnego regulaminu programu,
- Wybór strategii komunikacji z uczestnikami programu,
3. Wdrożenie
- Realizacja wszystkich zadań określonych w planie działania,
- Import baz klientów zakwalifikowanych do uczestnictwa w programie,
- Kampania informacyjna
4. Kontrola
- Bieżący monitoring funkcjonowania wszystkich elementów programu,
- Wprowadzenie niezbędnych zmian,
- Raportowanie – dostęp on-line do biblioteki raportów udostępnianych w systemie informatycznym,
- Weryfikacja poprawności i bezpieczeństwa importu baz transakcyjnych zawierających dane sprzedażowe oraz naliczania punktów zgodnie z ustaloną mechaniką programu.